Sayu : Arwah Siti ceria sebelum ke Mekah post difb seseolah tahu akan meninggal disana (8Gambar)

Salah seorang mangsa tragedi kren runtuh di Mekah adalah Siti Nurolshlizan Zolkifli, 37 Jemaah termuda Malaysia yang disahkan meninggal dunia dalam Tragedi tersebut.

Kini sudah 5 Jemaah haji dari Malaysia yang disahkan meninggal termasuk Allayarhamah Siti atau lebih dikenali dengan nama Zae di kalangan keluarganya.

Apa yang membuat seluruh keluarganya sayu Kak Zae agak ceria untuk ke tanah suci dilaman sosial nya Kaabah dijadi kan wall profail laman sosial miliknya.

Pada tulisan di wall laman sosial nya ada ayat-ayat yang meyentuh hati yang mana seseolah Kak Zae tahu dia akan pergi menghadap ilahi di sana tempat yang dia ingin pergi.









Ikuti luahan sayu adik Allahyarhamah di laman sosial nya khas untuk kakak tersayang.
  • Lahirmu Jumaat pergimu jua Jumaat...

  • Zae... aku cuba ganti tempatmu utk jaga eiman dan yg lain dengan kekuatan adik2 yg lain... kini aku yg sulung... 1001 kebetulan terungkai disebalik perbualan dan dlm wasap..
  • Apa yg pasti percaturan Allah tidak pernah salah dan tidak akn salah... Mung Insan Terpilih.
  • Aku ingat aku yg pegi dulu sbb aku dah sediakan senarai semak dan listing utk isteriku bersedia jika aku tak de (risiko aku lg tinggi dr segi pandangan mata kasar).. mung juga kata nak buat senarai semak yg sama...
  • Allahuakbar...
  • Alfatihah untuk kekanda yg aku panggil Zae
Sungguh menyentuh hati semoga roh Kak Zae dicucuri rahmat dan seluruh keluarga nya tabah dengan apa yang berlaku. Al-fatihah  - BS

0 Response to "Sayu : Arwah Siti ceria sebelum ke Mekah post difb seseolah tahu akan meninggal disana (8Gambar) "

Catat Ulasan